вторник, 12 юли 2011 г.

За вас, млади хора

МЛАДИ ХОРА!
През целия си професионален път съм работила с млади хора. Вярвам ви, обичам ви и съм твърдо убедена, че вие сте нашата най - голяма и най - важна инвестиция.
Обръщам се към вас като кандидат за кмет на община Земен. Моя най - голяма грижа и болка е застаряването на населението на Земен и общината и напускането на родните ви домове. Чуйте моето послание към вас - доверете ми се и аз ще работя неуморно за превръщането на Земен и общината във все по-добро място за живеене. Върнете се при нас и ние ще направим всичко възможно да не съжалявате за това.
Ако аз бъда вашия кмет:
- с помощта на всички - общинси съвет, общинска администрация, вашите идеи и виждания - ще разработя специална програма за преференции и стимулиране на младите хора, които живеят и работят тук
-с всички средства ще поощрявам и подкрепям млади предприемачи, инвеститори и производители, които искат да работят в Земенска община .
- Читалищата в Земен и селата ще предлагат нови инициативи за осмисляне на свободното време.
- ще подпомагам ФК"Пирин" и СОУ -Земен за организиране на различни спортни и туристически изяви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар