вторник, 26 юли 2011 г.

За хората и нещата

Тръгвам на път...Не на дълъг път, а на обиколка из Земенска община.И не за първи път, но с нов поглед върху хората и нещата...
Пътувам, спирам, оглеждам се. И срещам хора.Някои познати, други-не.Представям им се - кандидат съм за кмет на общината в предстоящите избори за кмет и ощински съветници.
Едни махват с ръка пренебрежително и отминават.Други недоверчиво клатят глави.Трети се подсмихват ехидно и мълчат.Но някои остават...И споделят болките, проблемите и надеждите си...Точно тези надежди ми дават сили и кураж да продължа нататък.Тази вяра в очите ме зарежда с оптимизъм.
Че не всичко е изгубено.Че все още има бъдеще за Земенска община.И че ако бъда избрана за кмет ще мога да работя за съживяването на тези китни селца;
за включването им в туристически и еко маршрути;
за разработване на проекти свързани с туризма по програми за развитие на селските райони;
за деактуване на сгради държавна собственост в общинска в Дивля, Мурено и Враня стена.
И ако утре, когато срещна тези хора,те отново спрат, за да разговарят с мен, значи с нещичко съм им била полезна.И ако поне един от онези, които днес ме подминаха утре остане, значи съм на правия път към успеха.И с всички сили ще работя, за да съм в полза на всеки, който повярва във възможностите ми и волята ми за това.

Няма коментари:

Публикуване на коментар