неделя, 24 юли 2011 г.

За образованието, възпитанието и още нещо...



Като малка мечтаех да стана учителка. Може би, защото дядо, майка и татко бяха учители. А може би, защото това е мечтата на много малки момиченца. Не зная... Но станах... И синът ми стана учител. И работим в Земенската гимназия - аз вече тридесет, а той почти десет години.
Ето защо СОУ"Св. св. Кирил и Методий" е моето училище. Ето защо през всичките тези години съм правила всичко по силите си да я има Земенската гимназия. Ще го правя и ако ме изберете за кмет на общината. Защото мое дълбоко убеждение е, че там, където има училище, там има бъдеще, има живот, има надежда.
И в позицията си на кмет ще мога да направя много повече за запазване на горен курс, за утвърждаване на атрактивна професия или профил. Активно ще работя по проектите на защитените и средищни училища, каквото е нашето.
Детската градина ще бъде една от приоритетните ми местни дейности. Смятам да реализирам пакет от проекти, свързани с поевтиняване на храненето, осигуряване с учебни и технически средва, дидактически игри и материали.
Защото бъдещето на Земен започва от тук...
УВАЖАЕМИ РАБОТЕЩИ В ОБРАЗОВАНИЕТО ,
АЗ СЪМ ЕДНА ОТ ВАС ! ПОДКРЕПЕТЕ МЕ !

Няма коментари:

Публикуване на коментар