събота, 7 юли 2012 г.

До моите пораснали деца

                                Мили мои, най - скъпи и най - обичани!
       Днес е 07.07. Днес искам да пиша! На днешния ден преди пет години моя първороден син създаде свое семейно гнездо и стана глава на семейство. Може би затова точно днес изпитвам потребност да пиша! Като някакъв вид равносметка, като някакъв начин още веднъж да ви кажа колко много ви обичам и колко вие сте най - хубавото и най - важното нещо в живота ми!
       Много неща ни се случиха през тези пет години, мили мои!
       И най - хубави, и най - страшни!
       Появиха се двама страхотни малки мъже, които са нашия поглед към бъдещето и нашето утре!
       Изгубихме най - близкия за мен  и за вас човек - вашия татко!
       Но живота продължава, защото НЯМА ПО - ВЕЛИКА СИЛА ОТ ЖИВОТА!
       И аз очаквам от него само хубави неща - да ви виждам здрави и щастливи, обичани и морално удовлетворени, от това, което вършите, създавате и творите!
       Очаквам още едно ново семейство, с още внуци и незабравими мигове покрай тях и покрай вас и ваши бъдещи успехи!
       Не зная дали това ми писание ще види бял свят!
       Не зная дали ще събера куража да го публикувам в блога си, камо ли да го кача на своята или вашите стени във "Фейсбук"!
Но днес, тук и сега искам да ви кажа своето горещо майчино "БЛАГОДАРЯ"!
            БЛАГОДАРЯ ВИ,  че ви има!
            БЛАГОДАРЯ ВИ,  че сте до мен винаги, когато имам нужда от вас!
            БЛАГОДАРЯ ВИ,  че сте страхотни синове и сте моя гордост и утеха!
            БЛАГОДАРЯ ВИ, че сте братя в истинския смисъл на тази дума и между вас цари истинска братска любов!
       И моята най - гореща майчина мечта е да сте живи и здрави и много, много щастливи!
       Не позволявайте на никакви хора и обстоятелства да разрушат това, което съществува между вас!
       Бъдете един за друг това, което винаги сте били до сега - БРАТЯ!
       И независимо от това, какво ще ни сервира живота от днес нататък, не забравяте никога, че вие сте най - важното, най - хубавото, най -истинското нещо в живота ми!
       И ако има моменти, в които смятате, че греша, знайте, че и това е по някакъв начин свързано с моята майчина обич към вас!
      Не ми се сърдете! Не ме обвинявайте! Просто простете! Така, както аз бих простила всяка ваша грешка! Така , както аз до сега съм заставала и винаги ще бъда зад вас! Докато ме има на този свят!......
      А може би  по някакъв начин и след това......
                                                                    ОБИЧАМ ВИ!!!
                                                                                                                                    МЕО


Няма коментари:

Публикуване на коментар