сряда, 7 ноември 2012 г.

Паничерево











































10 коментара:

  1. на снимка 24 е дядо ми Иван, много ми е интересно от къде са снимките...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снимките са на Надежда Павлова. Скоро ще има и описание към повечето от тях. Иначе всички снимки са от с. Паничерево обл. Стара Загора

      Изтриване
  2. знам от къде са, знам и Надежда Павлова( била е директорка на училището) нали и аз съм от Паничерево, все още родителите и родините ми живеят там...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моя дядо е Иван Попов. На втората снимка първия в ляво. От миналата седмица не е в Паничерево. Блогът е на майка ми. Неговата голяма дъщеря. Вашите сигурно я познават.

      Изтриване
    2. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    3. имах предвид дядо ви, майка ви не я познавам...^

      Изтриване
  3. Здравейте.на втората снимка третата жена от ляво с бялата блуза е наша роднина по скоро на свекърва ми кака данаила моля за някакви координати.има син емилян и дъщеря Бойка.

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте.на втората снимка третата жена от ляво с бялата блуза е наша роднина по скоро на свекърва ми кака данаила моля за някакви координати.има син емилян и дъщеря Бойка.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. 043402210 е номера в кметството на Паничерево, по-актуална информация за тях едвали друг може да даде.

      Изтриване
  5. Здравейте!
    Филип и Данаила Попови са първи братовчеди на моя баща. Ако проявявате интерес, смятам, че мога да намеря телефони на които да се свържете с тях Напишете ми имейл или се свържете с мен във Фейсбук - Монка Стойнева

    ОтговорИзтриване