събота, 17 декември 2011 г.

За мен

Искам да ви разкажа за себе си.За това какво мисля, какво ме вълнува, какво ме впечатлява, радва и тревожи.Коя съм аз извън изборната тема, която още не е приключила.И независимо как ще приключи, това няма да промени моята същност и моето аз.
Аз съм човек, който вярва в моралните ценности.За мен понятията чест, дълг, достойнство, любов, толерантност, почтенност... не са само думи, а един човешки мироглед, начин на живот, житейска философия. Може да звучи наивно , но в живота си до сега винаги съм се стремяла да се ръководя от тях. И мисля , че съм успявала.Създадох едно добро семейство с човека, когото обичах. Имаме двама прекрасни сина, с които се гордея. Работя това, което желая и съм работила цял живот.
Ето защо аз съм един удовлетворен и уравновесен човек. Умея да се радвам и да съм благодарна на малките радости и успехи в живота. Смятам, че благодарение на тях човек стига до голямото и истинското.
Но умея и да се боря. Да отстоявам позиции, да излагам виждания, да убеждавам в моята истина и моето верую. И вярвам, че когато успея, съм направила света поне малко по-добър!

Няма коментари:

Публикуване на коментар